Saya tidak pernah benci Mahathir – Kit Siang


KUALA LUMPUR: Lim Kit Siang menyatakan beliau tidak pernah membenci bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di atas sebarang tindakannya pada masa lampau.

Penasihat DAP itu berkata, beliau juga tidak pernah membenci sesiapa kerana di dalam politik sesuatu tidak boleh dicampur aduk dengan perkara peribadi.

“Malahan, apabila saya keluar dari Kamunting, saya jumpa dengannya (Dr Mahathir)..saya tanya padanya yang saya tidak datang kepadanya untuk bertanya kenapa kamu (Dr Mahathir) tangkap saya.

“Tapi saya tanya kenapa kamu (Dr Mahathir) tidak menangkap (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) kerana Najib pada ketika itu Ketua Pemuda UMNO,” katanya pada sidang media selepas Program Forum Kedai Kopi di sini hari ini.

- Free Malaysia Today

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget