Budak Dirogol Dalam Semak

Betong: Tangisan dan rayuan seorang kanak-kanak perempuan minta dilepaskan langsung tidak diendahkan, sebaliknya dia dirogol sebelum ditinggalkan bersendirian di dalam belukar di Spaoh, Betong petang kelmarin.

Mujur mangsa yang baharu berusia 10 tahun itu berupaya untuk mencari jalan pulang dan mendapatkan pertolongan daripada keluarganya sebelum dikejarkan ke hospital.

gambar hiasan
Menurut sumber, insiden tersebut dilaporkan berlaku di Kampung Hilir Supa, Spaoh, ketika mangsa berjalan sendirian dipercayai menuju ke sebuah kedai runcit sekitar jam 4.30 petang.

Bagaimanapun, mangsa dikatakan telah dihampiri seorang lelaki berusia 17 tahun, juga berasal dari kampung berkenaan yang kemudian terus mengheret mangsa ke dalam semak berdekatan.

“Mangsa berusaha untuk melepaskan diri selain turut merayu kepada suspek namun tidak dipedulikannya, malah mangsa dirogol sebelum dtinggalkan dalam keadaan hampir tidak sedarkan diri di dalam belukar tersebut,” kata sumber.

Mangsa yang tiba di rumahnya selepas itu terus menceritakan kejadian kepada keluarganya.

Risau akan keselamatan mangsa, dia kemudian dihantar ke Balai Polis berhampiran untuk melaporkan kejadian sebelum dirujuk ke hospital untuk pemeriksaan kesihatan.

Difahamkan juga, pihak polis telah menahan seorang lelaki berusia 17 tahun untuk membantu siasatan.
Labels:

Post a Comment

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget